Державне підприємство «Укрпошта» планує випустити нову марку, присвячену перемозі гурту «Kalush Orchestra» на цьогорічному пісенному конкурсі «Євробачення».
Про це у соціальній мережі Facebook заявив генеральний директор компанії Ігор Смілянський.
Зокрема, він від імені всієї компанії «Укрпошта» привітав гурт «Kalush Orchestra» з перемогою на «Євробаченні».
«Укрпошта» випускає марки згідно з рішенням Художньої ради. Але, я думаю, в мене буде достатньо аргументів як у голови ради погодити та пришвидшити випуск марки, присвячений нашим переможцям. Так, як ми це зробили з Русланою та Джамалою», — заявив Смілянський.
«Дизайн марки ми безумовно розробимо окремо, бо повинні це погодити з «Євробаченням». Якщо бажаємо йти в Європу, треба поважати права інтелектуальної власності», — наголосив гендиректор «Укрпошти».
Як повідомляв УНІАН, у ніч на 15 травня група «Kalush Orchestra«, яка представляла Україну на пісенному конкурсі «Євробачення-2022» в італійському Турині, одразу після свого виступу у великому фіналі закликала врятувати захисників заводу «Азовсталь» та Маріуполя. Все це транслювалося в прямому ефірі конкурсу на багато країн світу.
Також свою підтримку Україні передали словами та іншими способами ще кілька учасників, зокрема Ісландії та Німеччини.
Український гурт «Kalush Orchestra» з піснею «Stefania» виграв цей конкурс. На другому місці — британський співак Сем Райдер з піснею «Space Man».
Фото: facebook.com/suspilne.eurovision
unian.ua