Стартував конкурс соціального контенту про Україну Pitch UA

423

Офіційне онлайн-відкриття третього сезону конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну Pitch UA відбулося 16 грудня.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба МКІП.

“Виготовлення соціально значущого контенту — це один з ефективних способів боротьби з інформаційними загрозами, які стоять перед Україною в цей непростий період”, — зазначив заступник міністра культури та інформаційної політики Тарас Шевченко.

У межах нового сезону буде чотири теми проєктів: «Я відчуваю зміни: реформуючи Україну»; «Об’єднуючи Україну: єдність у різноманітності»; «Медіа мають значення»; «Російськомовний контент: з’єднати роз’єднане».

Читайте також: МКІП оголосило конкурси на премії імені Шолом-Алейхема, Гончара та Гоголя

Проєкти можна подавати до 27 січня 2021 року.

Конкурс організує компанія Media Resources Management (MRM) за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та сприяння Міністерства культури та інформаційної політики.

Цим конкурсом USAID запускає проєкт «USAID Transformation Communications Activity», основна мета якого – побудова партнерства та ефективної комунікації між урядом України, креативним сектором та громадянським суспільством для зміцнення української демократії за допомогою інноваційних комунікаційних ініціатив.

попередня статтяПроєкт «Живий музей» отримав премію за збереження культурної спадщини
наступна статтяУ Франківську створили колекцію іграшок, присвячену українським письменникам