Офіційне онлайн-відкриття третього сезону конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну Pitch UA відбулося 16 грудня.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба МКІП.
“Виготовлення соціально значущого контенту — це один з ефективних способів боротьби з інформаційними загрозами, які стоять перед Україною в цей непростий період”, — зазначив заступник міністра культури та інформаційної політики Тарас Шевченко.
У межах нового сезону буде чотири теми проєктів: «Я відчуваю зміни: реформуючи Україну»; «Об’єднуючи Україну: єдність у різноманітності»; «Медіа мають значення»; «Російськомовний контент: з’єднати роз’єднане».
Читайте також: МКІП оголосило конкурси на премії імені Шолом-Алейхема, Гончара та Гоголя
Проєкти можна подавати до 27 січня 2021 року.
Конкурс організує компанія Media Resources Management (MRM) за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та сприяння Міністерства культури та інформаційної політики.
Цим конкурсом USAID запускає проєкт «USAID Transformation Communications Activity», основна мета якого – побудова партнерства та ефективної комунікації між урядом України, креативним сектором та громадянським суспільством для зміцнення української демократії за допомогою інноваційних комунікаційних ініціатив.