Мета проєкту – залучити якнайбільше українців до процесу читання.
Що сталося. Виробник молочної продукції «Терра Фуд» (ТМ «Ферма) разом із видавництвом «Зоря» та «Книжки» заявили про старт проєкту «Україна читає з «Терра Фуд». Щомісяця компанія замовляє наклад 500 книжок, які розігрує і дарує українцям.
Джерело. Про це йшлося в пресрелізі компанії.
Деталі. Згідно з повідомленням, мета проєкту – залучити якнайбільше українців до процесу читання.
Зазначається, що за рік діяльності програми «Україна читає з «Терра Фуд» 6000 українських родин отримають книжки українських авторів. 500 книжок із дитячою історією «Різдвяне диво» вже розіграли серед співробітників компанії – головних амбасадорів проєкту.
«Для розуміння, якщо уявити, що кожну таку подаровану книгу прочитає бодай три людини, – ми матимемо число співробітників NASA. Це не лише красиве порівняння. Це спроба перенести уявлення про якісні зміни від читання книжок», – йдеться в повідомленні.
Сторони. «Терра Фуд» – компанія-виробник молочної продукції в Україні. Представлена на ринку торговельними марками «Ферма», «Біла Лінія», «Тульчинка», Premialle, «Золотий резерв» та інші. Експортує продукцію до 55 країн.