Виходить книжка про те, як митці силкуються заробити в цифрову еру

351
Обкладинка книжки «Смерть митця. Як творчі люди виживають у часи мільярдерів і технологічних гігантів» (вид-во «Yakaboo Publishing», 2021)

«Yakaboo Publishing» цього місяця готує до друку трійко новинок, одна з яких – «Смерть митця. Як творчі люди виживають у часи мільярдерів і технологічних гігантів» («The Death of the Artist») пера журналіста і критика Вільяма Дерезевіца.

Про це пише Євгеній Морі для видання «Суспільне | Культура», посилаючись на сторінку «Yakaboo Publishing» у соціальній мережі «Facebook».

Видання досліджує проблеми й труднощі, що їх спіткають теперішні митці у царині заробляння на життя в цифрову епоху. Вільям Дерезевіц – есеїст, колишній професор англійської мови в Єльському університеті, володар нагороди Національного гуртка критиків книг за досконалість в рецензуванні, автор бестселерів «New York Times» – також оповідає, як узагалі змінилося сприйняття мистецтва.

Спираючись на інтерв’ю з письменниками, музикантами, художниками, артистами, автор стверджує: якщо в епоху Відродження художники були ремісниками, в ХIХ столітті – богемою, в ХХ – професіоналами, то в цифрову епоху народжуються нові значення, які змінюють наші уявлення про природу мистецтва і роль художника в суспільстві.

Книжка має з’явитися друком 29 липня.

А тим часом у всемережжі триває кампанія залучення коштів на друк дитячої книжки про онкологію. Для реалізації замисленого авторам проєкту потрібно зібрати 123 400 гривень до 30 вересня.

попередня статтяОлег Пастухов. Переклади рок-пісень
наступна статтяУ Гонконзі логопедів заарештували за «неправильні» дитячі книжки