На вулицях Києва розмістили сотню рекламних конструкцій, присвячених митцеві Георгію Нарбуту.
Про це пише Марія Катаєва для «Вечірнього Києва».
На згаданих конструкціях представлено пів сотні плакатів авторства тридцяти трьох дизайнерів і митців зі всього світу. Добірку презентованих на вулицях столиці картин обрали серед учасників конкурсу «На перетині всіх протилежностей».
Також у Києві розмістили четвірку щитів із творами Георгія Нарбута.
«Нова реальність створює нові виклики для мистецтва. За умов карантинних обмежень та постійних непередбачуваних змін зараз так важливо знайти нову форму діалогу з глядачем. У часи, коли музейні та виставкові простори можуть будь-коли стати недоступними, це ще не означає, що публіка має жити без важливих культурних проєктів. Якщо глядач не піде до галерей, то мистецтво може піти до глядача — на вулиці, до перехожих, у серця. Бо деякі важливі ідеї та події не можуть і не повинні чекати», — зазначають організатори.
Нинішня виставка — етап проєкту видавництва «Родовід» під назвою «Нарбут XXI», «Георгій Нарбут і творення українського бренду», провідна мета якого — привернути увагу до творчості Нарбута та розповісти про нього, переосмислити спадщину митця й дати нове життя його ідеям.
«Ця виставка також стала стартом нашого святкування 30-ї річниці Незалежності України. Що дуже символічно, адже саме Георгій Нарбут став автором перших атрибутів символіки нової незалежної держави Україна у 1917-18 роках. Цього року ми хочемо говорити більше про бренд України та роль Нарбута в його візуальному становленні, про ідентичність та її втілення у мистецтві», – цитує представників видавництва «Родовід» Марія Катаєва.
Кожен розміщений у Києві плакат супроводжує гасло «НАРБУТ 135: Україна — Франція».
«Цьогоріч ми плануємо розширити коло шанувальників Нарбута та показати його творчість у світовому контексті. Окрім Києва, плакати з’являться також у трьох містах Франції – Парижі, Бордо та Санлісі. Партнером проєкту у Франції став Центр Анни Київської. Французькі читачі познайомляться зі значенням творчості Нарбута у монографії проф. Мирослави Мудрак «Образний світ Георгія Нарбута і творення українського бренду», яку «Родовід» торік уперше видав англійською. Також французькою мовою будуть доступні сайт проєкту «NarbutXXI» та фільм Надії Парфан «Брендарі»», – пояснили організатори журналістці «Вечірнього Києва».
У межах реалізації проєкту видавництво «Родовід» на своїй сторінці в соцмережі «Facebook» запустили раптівку: охочі можуть зробити селфі або сфотографуватися на тлі плакатів і прокоментувати цією світлиною допис. А 19 серпня серед учасників дійства розіграють Нарбутівські сувеніри від видавництва.
Тим часом у Києві триває ще одна цікава виставка – про порти Причорномор’я ХІІІ-ХV століть. Вона квартирує у Софії Київській.